مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 18:402023-06-14حوادث

توهم ناشی از مصرف شیشه جوان 32 ساله اراکی را به کام مرگ کشاند 


در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی پرده از قتل جوان 32 ساله اراکی که قربانی توهم ناشی از مصرف شیشه شده بود برداشته و قاتل دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کامیار چهری در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام گزارشی از کشف جسد جوان 32 ساله در منزل شخصی اش در اراک به مرکز فوریت های پلیسی، بلافاصله تیم هایی انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود: از همان دقایق اولیه اعلام این قتل، تحقیقاتی تخصصی در این خصوص در دستور کار پلیس قرار گرفت و بلافاصله کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی، اقدامات فنی تخصصی خود را جهت شناسایی عامل جنایت آغاز کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: سرانجام با بهره گیری از روش های علمی و تخصصی، سرنخ هایی از دست داشتن یکی از بستگان مقتول در این قتل به دست آمد و کارآگاهان پلیس دریافتند که این قتل توسط یکی از اقوام مقتول انجام شده است.

چهری تصریح کرد: با توجه به سرقت خودرو و کارت بانکی مقتول تحقیقات میدانی برای کشف خودرو آغاز و در ادامه با اعزام دو تیم عملیاتی متهم در حین تردد با خودرو سرقتی در جاده اراک به قم شناسایی و متوقف شد.

وی با اشاره به دستگیری قاتل در عملیات توقیف خودروی سرقتی خاطر نشان کرد: متهم پس از دستگیری اذعان کرد، در شب وقوع قتل در منزل مقتول حضور داشته که به دلیل مصرف ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهم ناشی از مصرف شیشه جوان 32 ساله اراکی را به کام مرگ کشاند 

توهم ناشی از مصرف شیشه جوان 32 ساله اراکی را به کام مرگ کشاند